29 oct 2013

[Compostela] Estudante represaliada por integrar piquete em greve do ensino

Recolhemos esta informaçom de Diário Liberdade:

Tatiana Maseda, estudante de último ano de Direito na Universidade de Compostela, sofreu a expulsom de um ato académico tras ser diretamente "acusada" polo decano dessa Faculdade e membro do Opus Dei, Luís Míguez Macho, de participar num piquete de estudantes na jornada de greve de 24 de outubro.

O piquete em que ela participava, organizado polas três entidades estudantis convocantes (LEG, Comités e AGIR), apresentou-se na Faculdade de Direito no dia da greve, para evitar que se realizasse o ato académico de distribuiçom de vagas para as práticas de estudantes de último ano de Direito (no qual se atribuem destinos para a realizaçom dessas práticas internas e externas, o chamado Practicum, no valor de 15 créditos obrigatórios), ato protagonizado polo referido professor e decano, Luís Míguez Macho, que o tinha convocado para contrarrestar a greve num claro gesto de pressom contra os e as estudantes.

O ato foi finalmente interrompido. Porém, o decano nom esqueceu o rosto de Tatiana e, na repetiçom do mesmo, a aluna foi increpada, ameaçada e expulsa por Míguez Macho: "Além de reconhecer que o motivo da expulsom é a minha participaçom num piquete de greve, ameaçou-me diretamente com um expediente" declarou Tatiana a Diário Liberdade e resaltou que "O certo é que o suposto "expediente" com que me ameaçou nom tem nengumha base, mas já conseguiu que eu nom pudesse exercer o meu direito a escolher destino em funçom das normas oficiais marcadas para isso, ao expulsar-me do ato em que se realizou essa escolha. Isso pode mandar-me para o fim da lista, obrigando-me a viajar a muitos quilómetros diariamente durante um mês, com o que isso suporia de castigo económico".

Dizer, além, que hoje mesmo às 12 horas haverá umha concentraçom às portas da Faculdade de Direito, junto à Biblioteca Concepción Arenal, em solidariedade com Tatiana e em repulsa da atuaçom do Decano.

No hay comentarios:

Publicar un comentario