17 abr 2012

Dous detidos en Chile en posesión dun artefacto explosivo

Unha noticia chegada ao noso correo electrónico informa sobre a detención de dúas persoas durante a pasada madrugada en Santiago de Chile, cando supostamente se dirixían a colocar unha bomba. Unha delas, Carla Verdugo, ao parecer ten algún tipo de vinculación emocional con Juan Aliste Vega, preso político do estado chileno (máis información ao respecto do seu caso neste blog aquí, aquí aquí e aquí) que poucas horas máis tarde se enfrontaba a unha audiencia xudicial.
A prensa comercial chilena fala de que o o obxectivo do suposto atentado sería o Centro de Xustiza e de que o artefacto explosivo o compoñerían un extintor recheo de pólvora cunha mecha e unhas bombonas de gas.
Reproducimos o correo recibido, en castelán, tal e como nos chegou:

Detienen a Ivan Silva y Carla Verdugo portando un artefacto explosivo en la comuna de la granja hoy a las 3:30 de la madrugada.

Los detenidos fueron trasladados a la 13° comisaría donde acudió uno de los fiscales del caso bomba, Christian Toledo. Ivan y Carla llevaban una mochila donde según la prensa tenían un extintor relleno de pólvora negra con dos latas de gas butano y una mecha así como otra vestimenta.

También trascendió en la prensa que Carla estaría vinculada sentimentalmente con el compa Juan Aliste Vega.

Según fuentes policiales carla y ivan querían instalar el artefacto explosivo durante la noche porque hoy se realizaría la audiencia de preparación de Juan Aliste Vega.

Sabemos que el estado y sus representantes por todos los medios tratara de dar un castigo ejemplar, así que llamamos a todas las individualidades y grupos de afinidad a mostrar una ves mas la solidaridad y apoyo que nos hermana en esta lucha contra el sistema de dominación.


Outra nova sobre o tema en "Viva la Anarquía" aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario