15 nov 2011

Xornadas Antidesarrolistas na Biblioteca anarquista Ghavilla [Compostela]


Queremos contribuir a que a cultura antidesarrollista encha de contido as luitas sociais. É unha cultura do “non”. Non a cualquer imperativo económico, non a cualquer decisión do Estado. Non a participar no xogo político actual para contribuir na medida que fora á administración do presente estado de coisas. A luita antidesarrollista baséase no principio da acción directa, rachando a sumisión á racionalidade mercantil e tecnolóxica.
O programa das xornadas será o seguinte:

Mércores 16 novembro-http://www.blogger.com/img/blank.gif
http://www.blogger.com/img/blank.gif
19:30h documentario "Reforestación forzosa do eucalipto en Galiza"

20:30h palestra "Pan pra hoxe..." Historia da industrialización en Galiza

Xoves 17 novembro-

12:00h Roteiro Micolóxico (confírmase o mércores)

20:30h palestra "A trampa do progreso" O Ave e outras troulas

Ceador popular vegano

[www.bibliotecanarquista.blogspot.com]

6 comentarios:

  1. xornadas contra o DESENVOLVEMENTO

    ResponderEliminar
  2. Buff!! espero que o corregidor anónimo canse pronto. se imos te-lo enriba cada vez que cometamos umha grelha imos de lado!!

    Nem normativas ortográficas, nem leis orgánicas.

    O importante é que se entenda e isto nom é umha web da "Real" Académia da Lingua.

    ResponderEliminar
  3. Se te cansas de "ter enriba" ao correxidor anónimo síntese, non se trata dunha opinión destructvia e non fai mal algún. En serio, moitos temos que aguantar a túa suscetibilidade infantil case a diario, e iso si que é verdadeiramente cansino.

    En cuanto a que o importante é que se entenda estou totalmente dacordo. Pero desarrollismo non existe en galego, é como se eu saco un cartaz que pon:

    Xornadas contra o développementalisme(francés)
    e se alguén me di algo, eu contesto que este é o meu galego.

    Eu non estou falando de leis orgánicas nin de normas ortográficas, iso o estás a facer ti, mediante unha confusión interesada. Estou dacordo con que isto non é unha web da Academia da Língua. Mais tampouco é o blog de "falando con edu", e moita xente(polo que leo) anda un pouco cansa de ter que aturar a túa mala ostia mañanera.

    ResponderEliminar
  4. Pois é de agradecer a corrección.Graciñas

    ResponderEliminar
  5. E eu estou farto de tanto prepotente desde o anonimato, se pretendias fazer correçons lingüisticas, só tinhas que faze-lo desde o positivo e nom com um esqueto "xornadas contra o DESENVOLVEMENTO" que soa mais a profe de sequndária reganhando ao alunado que a outra coisa. Além figem o meu comentário porque na notícia do "Mitin antielectoral" , um outro anónimo ou ti mesma também envias-te um outro comentário com outro esqueto quaderno de maestrilho: "eu non te votaría, furna, ven festexar, ven facer...Hai que mellorar ese galego ;)"

    E tu e nom sei quantas mais anónimas estaredes cansas da minha má hóstia manhaneira, mas eu também estou canso de comentaristas anónimos que nom sei se som madeiros, picolos ou simples toca-ovos.

    O dia em que nom vos agochedes detrás dum anonimato, falamos cara a cara.

    ResponderEliminar
  6. É falso que a minha correción lingüística non estea feita dende o positivo. Non insulto nin descalifico, nin falto ao respeito. O único que comeza descalificando es tú(analiza os comentários). Sobre o resto de suposicións que fas tú respeito ao meu comentario e a súa autoría, non tenho nada que dicir...Ti mesmo deixas clara a túa estulticia mental.

    Ti non me vas a dicir a min se podo ou non podo puntualizar unha correción lingüística. Porque o fago dende o mais absoluto dos respetos. Se queres continuar coas túas pataletas e chamadas de atención é o teu problema, por min "bárbaro", pero non vas a obter umha outra resposta.

    ResponderEliminar